هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كاكا المنصوره يعود

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MIDO LOVE
مدير المنتدى
MIDO LOVE

كاكا المنصوره يعود Empty
مُساهمةموضوع: كاكا المنصوره يعود   كاكا المنصوره يعود I_icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2012 7:38 pm

فى اجمل خبر لعشاق منتخب جامعه المنصورة قرر القديس العوده الى قياده منتخب جامعه المنصوره من جديد بعد غياب طال لمده عام لظروف نفسيه سيئه جدا خاصه بالاعب
محمد ميسور الملك رقم 22 وافضل من اجنبت جامعه المنصوره قرر العوده مره اخر ويتدرب بشكل قاسى جدا على فترتين للعوده للياقه المبارايات يذكر ان ميسور صاحب الرقم القياسى فى الفوز بافضل لاعب فى دورى الجامعات المصريه لاربع سنوات متتاليه اعوام 2005_2006_2007_2008
قبل ان يخسر اللقب 2009 لصالح نجم جامعه القاهره هشام محمد ويعود لاقنتاص اللقب من هشام 2010
من ذلك العام تخلى ميسور تمام عن قياده الجامعه ليتدهور حال الفريق ويخسر دورى الجامعات للسنه التانيه على التوالى ويعود الامل بعود ميسور لقياده فريق النجم الاوحد
جميله خالد
عضو جديد
عضو جديد

Emploi : 00000
Loisirs : طالب

كاكا المنصوره يعود Empty
مُساهمةموضوع: رد: كاكا المنصوره يعود   كاكا المنصوره يعود I_icon_minitimeالأحد أغسطس 12, 2012 7:15 pm

انا اسمع عنك وعن اخلاقك العاليه جدا ولعبك زى اخلاقك بجد واحشتنا جامعه المنصوره كلها بتقولك كدا بجد دا مش نفاق انزل يا كابتن واخرج من حزنك ياريت نشوفك قريب جدا لنعود فريق البطولات المرعب فريق الملك رقم 22

لما بكون سهران لوحدى برجع لاحلى الذكريات انى مش عايش لوحدى وعايش معاك كل اللى فات
حاسس روحك جنب منى اسمك ف كل الاغنيات ولا ثانية واحدة بعدت عنى ولسة في بنا حكايات
انا كلى معاك وبعيش بهواك فى كل ليلة عيونى شيفاك واديا لمساك انا عمرى ما اقدر انساك علاطول وياك وكل وقت انا فكرك فيك
يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك كل اللى فيا بيحلم بيك وبحبك وشاريك
خلاص هموت من اللهفة عليك انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه
أرجوك تعالى ارجعلى تانى تعبت من طول الغياب انا كنت مش عايش ليالى انا كنت عايش فى العذاب انا كلى معاك وبعيش بهواك فى كل ليلة عيونى شيفاك واديا لمساك انا عمرى يوم ما اقدر انساك علاطول ياك وكل وقت انا فكرك فيه يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك كل اللى فيا بيحلم بيك وبحبك وشاريك خلاص هموت من اللهفة عليك انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه ليه ليه
انا كلى معاك وبعيش لهواك وكل ليلة عنيا شيفاك ...

http://www.ahly.com

كاكا المنصوره يعود
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-